Diidosd Kızlar 38+3te nişan geldi. Ama sancı yok. Bebeğim hareketli. Doktora gitmeli miyim. Sancı mı bekleyeyim
YaseminBatrk Diidosd nişan gelince gitmeye gerek yok diyorlar Haftanız daha dolmamış birdd sancı su gelirse hemen gidin.
Zeyneparsln Diidosd Nişanda gitmeye gerek yok doğum başlangıcı değil nişan. Sancılarınız beş dk da bire indiğinde bey suyunuZ geldiğinde gidiliyor
Diidosd Zeyneparsln bu saatten sonra açılma olması için squat falan yapsam. Veya o tarz şeylerin faydası olur mu acaba