peri5860 dilarakerem01 Kaçıncı haftada 3. Trimester oluyor acaba ben şu an 27+3′ teyim üçüncüye mi girdik şimdi 🙄🙄
Cgdem123 dilarakerem01 27 hafta 3.trimesti sayılıyor bende Perşembe günü gireceğim uykusuzluk,kasık ağrılar Felan başlıyormuş sanirm
Madeinpelin Ben de yarın giriyorum galiba . Ne kadar güzeld 2. Trimester hele ki son zamanları ☺️ 3. Trimester da iyi geçer belki iyi düşünelim iyi olsun 40 derece sıcaklıkta filan 😒
agaadfsdqqaa Ben ikinci trimester de sanki daha çok zorlanmıştım ya şuanda da zorlanıyorum elbette ama bel ağrım çoktu şimdi daha iyi gibi 35. Haftadayım şimdi uyumak çookk zor
Cgdem123 agaadfsdqqaa 26 haftalık olduk bu 2.trimestide sırtım,belim çok ağrıdi umarım 3.trimest güzel geçer hepimizin 🥰