Azizeeeee Kızlar ben ultrasona girdim bugün ense kalınlığını ölçtüler bebişin fakat gayet güzel dediler ense kalınlığına elhamdulillah ama ikili tarama testi ayrı mı oluyor anlamadım onu yapmadım çünkü yapsa mıydım sizce?
Bebeksicimm1 Bende yaptırmadım canim ikili uclu dörtlü ikili testi 12. Haftamda istemişlerdi Suan 18 deyim ayrıntılı ultrasonla organ tarama testi ayni mi anlamadım onu yaptırmamı istediler
Msalbyrk Bebeksicimm1 organ tarama ayrintli olyor 20_ 24 hafalarda yaplyor . 16 17 18 haftlar üçlü test olur genelde zeka testi olyor
Glsmrt Ya bende ikili yaptirdim 3 4 istemedim..doktorum sonuca bakti hic skinti yok dedi..ulturasonxa bakti hay masallaah dedi..ama bizi baska hastahaneye yonlendirdi..bizde bi skintimi var nie oraya gidiyoruz dedik doktorda ben butun hastalarimi gonddriyorum tarama icin dedi..bende esimde birsz pimpirikliyiz heralde..acaba dedim bisey gordude emin olmak icin mi gonderiyo yada kendi emin degil orda mi soylesinler istedi..18+3 gunluguz suan..20 un sonra o hastahaneye gitceksinz 1 ay sonra bana tekrar gelceksin dedi..aklimda acabalar var stres yapiyorum cok..
Burcu3509 İkili tarama testi anneden alınan kan örneğiyle bebekte down sendromu olasılığı testidir. Ultrasonla ense kalınlığına ve burun kemiğine bakılır şayet sorun varsa pernatoloğa gitmenizi önerirler. 16 ile 18 haftalarda 4lü tarama testi yapılır. 20ile 24 arası ayrıntılı ultrasona girilir. Detaylı bir şekilde vücut uzuvlarının yerleri bakılır. Ayrıntılı ultrasonun tam zamanı 22. Haftadır.🤗🤗
Azizeeeee Burcu3509 ultrasonda bakıldı çok şükür gayet iyi dediler yani kan aldırmama gerek var mı ya Allahtan bi mani olmazsa şayet olursa da o benim evladım doğurucam inşAllah 🤲
Glsmrt Ayrintili ulturason icin gidilicek...ozaman gercekten bakiliyoki doktor oraya yonlendirdi.cunku butun hastalarimi gonderiyorum dedi..bende kendi kendime neler neler dusunuyom vallA
Feyzaask Meraba hanımlar bende 14+3 olduk 12 haftamda yaptırdım ama neden yaptırmam gerektigini ögrendim öncelikle bilmedigim hiç bi teste gerek duymadım ense kalınlıgıyla ikili testin alakası yok ikisi ayrı şeyler doktor 12 haftada popo kafa mesafesi ve ense kalınlıgına bakıyor ikili test ise olasalık üstüne hiç bi şekilde net degil bebegin zeka testi için deniliyor ve genelde bu olasalık hamile bayanın yaşıyla alakalı oluyormuş ona göre oran yüksek yada düşük oluyormuş ama dedigin gibi net bi sonuç degil