Syma_07 kızlar tansiyon yüksekliğinden hastanede yatış yapıyorum protein kaçağı varmı diye idrar verdim doktor öğle arasında iyi olursa çıkış yaparım demişti sonucum güzel demi başka cikicak sonuç yok demi 24 saatlik idrar verenler varmı
myangelson Syma_07 hiç vermedim ama referansın altinda çıktığı için sonuç iyi gibi duruyor bilenler daha iyi cevap verir tabi. Geçmiş olsun canım inşallah çıkarsın 🤲🏻🌷
Sozde Syma_07 Sonucunuz iyi maşallah stres yapmayın hastane ortamındasınız diye o süreç öyle oluyor malesef ki bebeğin kalp atışı hareketleri önemli tansiyon da özellikle beş gün kalmıştım hastanede
Syma_07 myangelson evet frekansın altında yinede sormak istedim 2 gündür yatıyorum hastanede çok bunaldım çıkmak istiyorum hemşireler doktor öğle arasında diye bişey demedi
myangelson Syma_07 olsun birazdan gelir buçuk gibi azcik daha sabret 🥲 hastanede yatmak zordur bilirim 3 kere yattım bende en sonuncusunda da 1 günden fazla yatmıştım sonrasında da acil sezaryene alınmıştım 1 gün de öyle kalmıştım
Syma_07 myangelson 2 gündür 2 saatlik uyku uyuyabildim tansiyon için yattigimdsn yemeklerindr tadı yok açım kocamda tek evde 2 gündür
myangelson Syma_07 neden uyuyamadin ki? Ayyy diyet yemekleri çok fena vallahi yenecek gibi olmuyor 🥲🙄
Syma_07 myangelson hastane ortsmi yanımda refakatçi yok rahat olamadım 2 saatte bı nts tansiyon ölçümü yapiyolar 6 da kahvaltı geliyor 8 de doktorlar uyutmuyorlar maalesef
Syma_07 myangelson yok canım hemsireye demiştim oda öğlen arası dedi sonra bidaha idrar verdirdiler bekliyorum canım