Benimde günüm seninle aynı bugün doktor kontrolünden geldim ufak ufak sancılarım çıktı dün yürürken aşırı vajinada ağrı hissettim korkmuştum. Doktor baya yaklaşmış rahme dedi zaten hep baş aşağı duruyordu 10 gün daha içerde kalsa iyi dedi sezeryan günü aldım ama daha erken de gelebilirmiş hemen ara dedi canım bi muyne ol istersen