Merhaba kızlar normalde 20 gün öncesine kadar böyle bit sorunum yoktu. Uyurken gün içinde işlenirken ellerim parmaklarım ve kollarım uyuşuyor. Telefonla uğraşırken yemek yerken bile uyuşma oluyor ve uzun süre geçmiyor 35+1 deyim sanırım ödemden dolayı oluyor bu şekilde sorun yaşayan var mı çözüm bulan ?