ailecekizledik 12 haftalığız çok şükür Haziran 5 dedi doktorum doğum için hala mide bulantım geçmedi yemek yemeyi çok özledim kızlar😅
ailecekizledik Kuzular12 ikili test yaptırdım çok şükür her şey yolunda cinsiyeti ben sormadan %80 kıza benziyor dedi çok heycanlıyım😌
Kuzular12 Ay hadi hayırlısı benim bi oğlum var bende kız istiyorum yinede kısmet sağlıklı olsunlar yeter