Kalbimmmmm ikinci hamileliğim öncesinde düşüğüm falan yok, ben de 11+4 de akşam birden kanama oldu neye uğradığımı şaşırdım. Bacaklarımdan aşağı aktı birden. Sonrasında hemen acile gittik muayene ettiler kalp atışı vardı bebek sağlıklı göründü, alttan muayene de edip baktılar içerde çok kan birikmiş dediler onu temizlediler. Acildeki doktor progestana başlayalım, iki gün sonra da kendi takipli olduğunuz doktora bi görünün dedi. Dediği gibi iki gün sonra kendi doktoruma gittim ve kanama alanı oluşmaya başladığını, düşük tehlikesi olduğunu söyledi. Sürekli yat dinlen haftaya yeniden gel bakalım dedi. Geçen cumartesi tam 12+4 de yeniden kanamam oldu ilki kadar şiddetli değildi hafifti 5-6 damlalık. Doktora haber verdim kanama alanı değişmiş olabilir hafta içi kesin gel dedi. Dediği gibi bu hafta gittim, kanama alanı büyümüş dedi. Progestanı artırdı, kanama bebeğin arka kısmından başına doğru şuan plesentaya gelmesin kanama dursun diye fitil kullanıyorum işte. Öylece bekliyorum ne olacak ne yapıcam bilmiyorum. Bebek de küçük değil bundan sonra bir şey olur mu bilmiyorum.. İki hafta sonra yine kontrol ama kanama olursa hiç bekleme gel dedi..