Hanimlar merhaba nisan 25de seseryan ile doğum yaptığım 40m çıktı ve 43 gün ilişkiye girdim ve eşim kendisinden tamemen emin olmadığını iddia ediyor ve geri çekilme yöntemiyle ve daha sonra aradan 2 3 gun sonra hafif kanama oldu pembe çok küçük ve daha sonra gelen giden birsey yok ben ilk regl oldum zannettim ama olmamıştım anlamadım bu şekilde yeniden hamile kalan var mı? Valla kafayı yicem RABBIM isteyenlere versin ( yoruma abuk subuk sacma sapan seyler yazcak olan bisey yazmasin valla saldiririm hiv sakin kalamam uyarayım)