Kader5138 Kizlar merhaba 14 haftalık hamileyim ağrım var 2li testin sonuçlarını göstermeye gittim doktra ağrım var dedim hiç bişey yapmadı yerinden kalkacak halim yok ilk defa böyle oldu ben ilk hamileliğimde hiç biyle olmamıştım korkmalimiyim
xbebegimx Kader5138 bel ve ozellikle kasiklarim cok agriyordu usgde de hep agri gozukuyordu doktor dinlencen dedi yorulma ddi bu agrinin tek cozumu dinlenmek dedi korkma dinlenince geciyorsa yoruldugundan olabilr🌸
Hzzz Kader5138 18 haftalık hamileyim canım her haftamda mutlaka ağrım oldu şiddetleride hep farkliydi gercekten yoruldugumuzdan oluyor.Birde rahim buyudulce kemiklerine baski yapiyor ve agri oluyor.Doktor banada sadece ayakları uzatıp yatmami soyledi korkulacak bir durum yok allahın izniyle
Kader5138 xbebegimx dinlenmek pek mümkün olmuyor 2 yaşında bir kızım var yemek ev işi çocuk derken yoruluyruz
120622Aht Kader5138 Bende de kasik ve bel ağrısı oluyor ya karnım böyle bnden bağımsız patlicak gibi hissediyorum