Normaldr pazar günü yatışım yapılıcaktı pazartesi alınıcaktı ama doktorum bebeğe baktığında suyu azalmış ve afalladım moralim çok bozuk öğleden sonra yatışım yapılıcak bugün mü alınır yarın sabahmı alınır öğleden sonra karar verilicek annişler bizede dua edin sabahtan beri sitresliyim ve korkuyorum 🙏🏻🧡😢