34+5 karnımın tam en alt kısmı sanci giriyor oraya sürekli ya yanma mi desem sancı mi bilmiyorum ama gelip gidiyor beş yedi saniye sürüyor yürürken de oluyor çoğunlukla normal mi enfeksiyon wardi en son bende doktor iki kere tek kullanımlık toz verdi suya karıştırip.icilenden acaba geçmedi mi enfeksiyon yada başka biseymi dogum yaklasitigi için Mı acaba başına gelen warmi son bir haftadır böyle