Pnravc19 bizimde aynı tarih 😊😊ben bı tane kalın koydum ilk ameliyathaneden çıkarken sarmaları için, sezaryan olucam çünkü.Orasi soğuk.Onun dışında yanıma muslin ortude koydum.Ebelere giydirmeleri için kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu hastane çıkışı vericem.Duruma göre vücut ısısı ortama alışınca kıyafeti ona göre degistiricem