Fatmabltc Hamile kaldım eşimin işi ara verdi 2 ay maaş alamadık bekliyoruz yarın yatcak hiç düzgün beslenemedim. Öyle vicdan azabı çekiyorum ki. Bebeğimde herşey yolunda ama onu daha iyi beslemek isterdim…
Adyokisimsiz Fatmabltc ben bulantilardan hiç beslenemedim ilk 5 ay sonra da ramazan oruclarimi tuttum korkarak kontorle gittim bide ne duyayım bebeğimin kilosu ondeymis bile o yüzden içiniz rahat olsun onun rizkina Allah kefildir o sizden alır alacağını siz kendinize iyi bakın yeter ☺️
minikoannesi123 Fatmabltc ben de eşim de çalışıyoruz. İnanın gebeligimin başından beri bebeğim gelişsin, kilo alsin diye özel hiçbir şey almadım. Evde ne varsa onu yedim, Allah’a şükür bebeğin gelişimi vs.de gayet iyi. Kendinizi hiç suçlamayın o yüzden ❤️
Pamuk Fatmabltc Ben ilk 3 ay hicbisey yiyemiyordum iştahsızlık vardı 8kilo vermiştim.Ama bebeğimin gelişimi kilosu önden gidiyordu.
Durubebegim Fatmabltc bence hiç vicdan azabı çekmeyin onun rızkını rabbim veriyor hamilelik boyunca bi kuş sütüm eksikti bebeğim hiçte aman aman kilolu bir bebek olarak doğmadı normal her bebek gibi 40 haftalık 3kilo doğdu çok şükür sağlıklı bir bebek sende sağlığı için dua et
Mediha99 Seni çok iyi anlıyorum canım ben de evde Allah’a şükür herşey var ama en başından beri şunu yiyim çocuk şöyle böyle olsun demedim önem vermedim çünkü her kontrol de kilosu vs iyi gidiyordu sonra dedim ki sorun kilo değildi beyin göz kulak gelişimi sonra dikkat etmeye başladım 🌹
Berce_23 Allaha olan inancımızı hiç yitirmedik ilk bebeğime sıkıntılarından dolayı hiç besin Almadım sürekli aç kalıyordum takdiri ilahi 3500 gr erkek çocuğum oldu öyle aç geldiki dünyaya hala doymak bilmiyor çok şükür
Minaesra Fatmabltc hiç üzülmeyin, aynı durumu yaşadım hatta ilk 4 ay bulantidan 7 kilo verdim ama bebeğimin kilosu her zaman haftasıyla uyumluydu ❤️
Elaninannesii01 Fatmabltc doktorlar diyor ki gebelikte makarna yiyenle et yiyen arasında fark yok bebek alması gerekeni alıyor diyor o yüzden hiç üzülme
Fatmabltc Elaninannesii01 ne bilim dışardan bakanlar durumu bilmedikleri için sürekli fındık ceviz ye badem ye kefir iç zeki olsun diyorlar
Bal_1604 Fatmabltc hiç üzülmeyin bizim annelerimiz ceviz fındık kefirmi yiyip içmiş cok şükür iyiyiz bı problemimiz yok ♥️ ben hep öyle düşündüm oyuzden de kendimi zora sokmadim ne varsa onu yedim bazen hazır şeyler ilk 4 ay bulantidan bişey yiyemedim ama bebeğim bı şekilde beslendi herşey Allah’tan ne kadar iyi şeyler yesekte boş bence rabbim sağlıkla kavuştursun
Mutluemos Fatmabltc eskiden fındık mi vardı kefir mi vardı annem ablamı 5 kilo doğmuş yedigi tek şey ekmek arası peynir domatesmis koku geliyormuş herseyden niye üzüyorsun kendini Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin eli ayağı düzgün olsun yeter kilo ne ki eski kadın hurafesi benim kaynanam da aman sismansin bebek gelişmiyor sen yiyorsun diyip duruyordu halbuki oraya gidince görümcem mutfağın kapısını kitliyordu orada aç kalıyordum hiç takılma kiloya sağlıklı olsun yeter