Bugun tam 24 haftalık olduk şükür sıkıntısız. Karnım sanki son aylarda olurya şekil değiştirir öyle oluyor sizinde oluyormu acaba. 😂 doktora sorduğumda gelişimi cok iyi oldugundan hareketli olması her zaman cok iyi dedi. Allah isteyen herkese nasıp etsin inşallah. Gercekten cok başka mücize bişey yaa 🥰🥰