Ben tetanoz aşısı olmadım. Aile hekimine sordum gerek yok dedi. Zorlu şartlar altında yapılan doğumlar da mantıklı yaptırmak dedi. Günümüz şartlarında zaten böyle bişey mümkün değil hastanelerde tüm sterilizasyon sağlanıyor dedi. Zaten benimde 5 yıl önceden yapılmış tetanoz aşım vardı sanırım o yeterli dedi