Smyye0303 sunshine_ ozaman yarın bida idrar testi yap bende aynısı oldu adet gelmeden öğrendim aynı şekilde çıktı test normal gebelik testi yaptım net çıktı iki çizgide sonra bı kaç gün sonra acile gittim kan verdim
Smyye0303 sunshine_ Tabikide normaldi herşey testlerden emin ol kanda çıksın ozaman ☺️folik asite basla 400 mcg olucak şekilde
sunshine_ Smyye0303 tamam canım folik asiti 1 aydır kullanıyorum inşallah herşey güzel ilerler hayrlısı ile 😇🤲
Smyye0303 sunshine_ oh iyi yapmışsın baslayarak canim 😍kız kesin hamilesin ya var bence bebek sen normal idrar testi de al onada bak kanda falan çıkar inşallah 🥰
sunshine_ Smyye0303 ya canım inşaAllah gerçekten çok istiyorum umarım vardır 🥰🥰 yarın test alıp tekrarlayalım canım dua et yine de hamilelerin duası daha çabuk kabul olurmuş umarım vardır ve sağlıklı ilerler
Smyye0303 sunshine_ inşallah vardır canim dualarım seninle Rabbim nasip etsin sağlıcakla güzel bir bebeğin olsun🥰😍
Smyye0303 sunshine_ yaaa çok sevindim yaaa bebiş geliyo desene ben sana dedim ama kesin hamilesin diye bende aynısı olmuştu masallah😁😍
sunshine_ Smyye0303 dün gittim göründü gibi 3 mm dedi doktor yarın yine gidip beta vercem yine bakar heralde 😊
Esssssnnuurrr Kızlar bişey söyliycem size dün akşam artı med ile yaptığım testte silik çıktı bu sabah yaptım görünmüyor bişey erken gebelik mi almalıyım
Smyye0303 sunshine_ aynen görürsün zaten benim nokta gibiydi ilk bir hafta sonra gittim tam keseyi görmüştüm 5+2 11 mm
Esssssnnuurrr sunshine_ evet ama oda aynı ilk beş dakika da çıkmadı sonra çok az silik çıktı tüm belirtilerim var zaten de yani gene de bilmiyorum