Rzgrn_Annesi133 Gebeliğim ilk oğlumda çok çektim kısalık vardı kalkma yasaktı 5 defa hastaneye yattım doğum olana kadar 37+1 de doğum yaptımm ama dikiş falan yapılmadı şuan 10+ 4 haftalık gebeyimm zaten 14. Haftadan sonra bağlıyor bu risk çok korkuyorm bu seferde aynı şeyleri yaşamaktan rahim kısalığı olup 2. Gebeliğini de kötü geçiren veya iyi geçiren varmı aramızda
Susu_09 Rzgrn_Annesi133 ilkinde varsa 2. Dede olur büyük ihtimalle o yüzden siz önceki durumunuzu doktorunuza anlatın rahim ağzını olcturun onda göre belki önlem amaçlı serklaj olursunuz
Rzgrn_Annesi133 Susu_09 evet geçen kontrolümde söyledim bana hatırlat her ay ölçeyim gerekirse dikiş atılır dedi 😏 maalesef ilk hamileliğimde kısalık vardı hastnde yttım 5 defa falan ilaç kullandım dinlendim hep 37 de doğdu