Fik Birde nasıl tüketebilirim tavsiyeniz varmıdır böyle ye daha lezzetli olur flan 😅 (27+3 haftalığım eşim balık yiyemiyorsan ton balığı ye dedi de bir deniyim dedim bebeğin gelişimi için önemliymiş balık)
Sirkelimon Fik balık değil de OMEGA3 önemli olduğu için ceviz, ıspanak, semizotu, avokado gibi şeyler ile benzer vitamini alabilirsin
Matmazelbebi Fik Fırında salçalı sosla ve baharatlarla küçük balık yapabilirsiniz gerçekten çok lezzetli olur. Nasıl tavuğu sosluyorsak aynısını balıkla deneyin çok severim ben 🥰 Büyük balıklardan (dip balıklarından) uzak durun
Anonim3447 Fik gebelik okulunda ton balığı da yiyebilirsiniz demişlerdi tabi nadiren olacak Ben soğuk sandviç tarzında lavaş ekmeğe yapıyorum ton balığı kıvırcık soğan domates mısır şeklinde
Papatyaa_severrr000 Matmazelbebi ben geçen hafta sazan balığı yemiştim bilmiyordum büyük balık yenmediğini😒
Muhkub60 Hayır cnm yasak Hamillkte malesef. Bnde çok seviyorum ama yemedim eşim gçen almıştı kendi yedi 🙃
funnymummy Fik ton balığı çok zararlı tüketme somon felan deneyebilirsiniz yada omega 3 takviyesi kullanın
Fik funnymummy amega kullanıyorum canım doktor balık ye demişti bol bol yiyemediğimi söyleyince yazmıştı erkenden
Deletedmom_116 3_fistikannesi bekletildiği için İçindeki maddeler Zarar saciyomus sanırım yanlış bilmiyosam
Fik Annesiiiii_ balık yiyemiyorum genelde hiç kokusu flan bile iğrenç geliyor balık yendiğinde sofrada bile oturamıyorum 🙄