betulkaya1 Bendede oluyordu ,özellikle uzandıktan sonra ayağa kalkarken filan inanılmaz bir batma hissi ağrı oluyordu,doktorum çatı genişlerken böyle ağrıların normal olduğunu söylemişti ☺️