Kızlar 32. Hafta çalışabilir raporu aldım fakat bitmeyen bi kuyruk sokumu ağrım var oturamıyorum rahatça ve benim işim masa başı. Bi hafta ıstırahat raporu alsam 32.haftada aldığım çalışabilir iznim bozulur mu izne mi ayırırlar? Herhangi bir sorun oluşturur mu? Var mı bunu tecrübe eden ya da bilgisi olan?