Hlycsr91 kızlar 19+ 3 haftalık hamileyim hala hareketlerini hissetmedim 😫 en geç ne zaman hissedilir acaba. 😔
leila1 Hlycsr91 19+4 te hissettim ilk gebelik geç olması normal diyorlar 21 e kadar hissetmeyebilirsin demişlerdi
Tayyibe42 Hlycsr91 ben 16 da hissettim minik minik ve ilk hamileliğim kadindan kadina değişir bu. Simdi 25 haftaliğiz ve hareketli baya bazen sirtini donunce felan karnim sertleşiyor ve nefesim kesiliyor
Hlycsr91 berenmomss 22. Haftayada az kaldı inş bi an önce hissederim hep bir sorun mu var niye hissetmiyorum diye düşünüyorum 😔
Nesedmrer Hlycsr91 bende 22. Haftama giricem 21 in başlarında hissettmistim şimdi hissedemiyorum bile bakalım pakin yapmıyorum belki ilk gebeliğim o yüzden böyledir inşallah ilerleyen zamanda hissederim 😊