gizemm0_ herkeste olan bir durum olduğunu sanmıyorum onun ilk gebeliğimde göğsümden süt gelmeden 33 haftalıkken doğum yaptım erken dogumdu sezaryen oldum hemen gelmez sandım ama hemen gelmişti sütüm hastaneden taburcu olmadan yani simdi ikinci gebeliğim şuan 30 haftalık ama 2 hafta önce sütüm geldi çok az bi kaç gün tişörtümü ıslattı sonra olmamaya başladı