2.5 yaşında oğlum var tuvalet eğitimine başlamak istiyorum kakasını yapinca söylüyor ancak çok inat bir ara denedim oturmadı hircinlasti üstüne çok gitmedim korkarsa hiç alismaz diye bez baglamim diyorum yaz şuan öyle gezsin diyorum bağla diye yirtiniyo lazimliga oturalım hadi diyorum abisi var eğlenerek tuvalete gidiyolar beraber bı sure denedik şimdi onu da bıraktı nasıl yapicam bir fikir verin 🤦🏻♀️