Cansel76 İlk 3 ay bebek yediklerinden beslenmediği için kendini ona besin sağlasın sırf diye zorlama birşey yemeye. Zorlarsan tiksinti oluşabilir.
Bende 2 ay birşey yiyemedim su dahi içemedim çıkarırdım.
Bulantı ilacı iste ben ilaçtanda fayda görmemiştim. Herkes bir değil.
Kendimi ne yiyebiliyorum test ederdim azıcık muz, salatalık, hurma, ayva, çubuk kraker deneye deneye bunları kabul ettiğimi fark ettim. 3.aydan sonra yine çıkarsamda yediklerimden keyif almaya başladım şükür.
Şuan 20. Haftaya girdim şükür