Heyv Kızlar bugün kontrolüm vardı az önce girdim doktor bebek kilo almamış dedi. Nst’ye göre konuşalım dedi. Değerlendirebilecek var mı ? Veya başına gelen? Nst nasıl ? <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/06/09/n3NyIr.jpg” alt=“n3NyIr.jpg” border=“0”>