Surprizbebek1 biz ilk sleepy aldık hamileyken 1 ay kadar kullandım ama sürekli taşma sızma ve kesilmeyen pişik yaşadık ıslak mendili bıraktım pamukla sildim pişik yine kesilmedi a dedim bezden kaynaklı bezi değiştirdim
sofia diye lanet bi bez var ondan aldım o da işedikce top gibi şişti iğrenç kokı verdi
bebem natural da aldım beğenmedik hep pişik yaşadık
baby turco almıştım hamileyken 64lü sanırım inanır mısın içinden bir tane bile kullanamadım 2 numara olmasına rağmen anca yenidoğan bebeğe olurdu kalıpları küçücük
sonra artık primaya geçtik primanın gözünü seveyim pişik koku taşma sızma şişme hepsi son buldu eşim molfixde denemek istedi sonra onu da denedik o da prima kaadar iyi geldi şu an molfix kullanıyorum çok çok memnunum az fazla verip iyisini kullanmak bence en mantıklısı