Kızlar 3 gündür hastanede yatıyorum maalesef nst de sancı çıktığı için tedavi oluyoruz şuan. Ağrılar geçti ama az önce bebek haftasıyla uyumlu ama çok az karnı küçük dedi başka bir şey demedi anlamadım bu ne demek bir sıkıntı mı var cevap veren olmadı açıkçası 😔 rahim ağzı uzunlugum 32 mm çıktı normal mi ?