Myasminn Meli-sa Benimde böyle çıkmıştı şimdi 12 haftalık hamileyim. Allah gönlüne göre versin canım.
Sibelsibos Meli-sa ben gördüm silik çizgi kurusun da bı bak kalicakmi ama bu test bende negatif bembeyaz verdi hep böyle gölge bile çıkmadı 🤗
nora_01 Meli-sa beklemene gerek yok bebis ben adetime 6 gün varken tedt yaptım silik çizgi cıktı 3 gün falan varkende kan verdim 179 çıktı beta
Meli-sa nora_01 ayyy inşallah rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah ama adet olacakmışım gibi karnım ağrıyor
nora_01 Meli-sa o olur canım normal ben 9 haftalığım hala kasık ağrılarım var erken öğrenme fırsatım oldu rahim duvarın ince dedi doktor progestan başlattı
Sibelsibos Meli-sa tutar Allah’ın izliyle inşallah yarın birdaha yap bakalım koyulugu nasıl ilerliycek 😍🤗
nora_01 Meli-sa yok yok stres yapma boşuna o yerleşme ağrısı falandır bebis varsa her stres üzüntün onu etkiliyor o yüzden raht ol