Tabii normal alışma sürecinde sonuçta bez eksikliği yaşıyor hatta bu bir haftalık süreçte altınada kaçırabilir ama 1 haftada alıştırman lazım ve madem bir kere başlamışsın asla vazgeçip bez bağlama Buda çocukta psikolojik olarak etki bırakıyormuş doktorum o şekilde söylemişti bide eğer geceleri çişe kaldırırsan bundan sonr gece hep çişe kalkar oda bir alışkanlık olarak kalır çocuğunda benim oğlum 2 yaşındayken başladım ben 3 günde tamamladık kala çiş hiç sıkıntı çıkmadı ve gece hiç kaldırmadım bu 3 gündede ne gece ne gündüz hiç altına kaçırmadı şuan 3 buçuk yaşında bıraktığı günden beri gece tuvalete kalkmıyor yatmadan önce yaptır yatır sende gece kaldırma bide gün içersinde çişin varmı kakan varmak baka priz vercem hadi yapalım diye teşvik et çişini yapıncada küçük sürprizlerle mutlu et öyle öyle daha istekli oluyorlar inşallah kısa sürede güzelde tuvalet eğitimini tamamlarsınız kolaylıklar diliyorum 😇