dry20 iki ayrı araba aldık elele baby markası ranger 2 modeli internette aparatlar var arabaları birleştirmek için çok gerek olursa birleştiririz dedik ikiz arabalarını baya bir denedik ama hoşumuza gitmedi yan yana olanları genişlik açısından alt üst ya da arka arkaya olanları da bi bebek hep arka planda kaldığı için beğenmedik eğer çok zorlanırsak birleştirip kullanırım ama tek başıma dışarı çıkmıyorum zaten ikiz bebeklerle de tek başıma çıkabileceğimi düşünmüyorum 🤭