Merhaba kızlar dün çok fazla bel ve kasık ağrım vardı gece 11 gibi lavaboya gittim ve silip baktım pembemsi kan gelmişti hastaneye gittim baktı kese duruyor kalp atışı var dedi yolladı gece de yine sildiğimde gelmişti az bişey peçeteye şuan yoktur çok şükür bişey olur mu normal mi ben kanama devan etmediği için doktoruma gitmedim ona Salı günü randevum var