Yesim8 Kızlar 3-4 gündür kabızlık yaşıyorum ıkınmamam lazm doktorum duphaloc kullan ama bırak geçince dedi kullanan varmı ?
AleynaResul Yesim8 çok aşırı tatlı ama tavsiye edebileceğim bi ilaç biraz yutarken tatlılığından mideniz bulanabilir 😅
Susu_09 Yesim8 aç karna zeytinyağı iç ve gün kurusu kayısı ve incir kaynat sabahlari aç karna ye faydası çok oldu bende
Sevilayms Yesim8 Çok sekerlı ve bende ise yaramadı Magnesie calsine saba kullandım doktoruna danısabılırsın , tüm hamılelıgım boyunca rahat ettım (Serklajlıyım)