Ebru1995 normal doğum yaptım kolay geçti dersem yalan olur ama benim açılmam hızlı ilerlediği için doğum kısa sürdü size tavsiyem sancı geldiği an bağırmayın boş yere gücünüzü kaybetmiş olursunuz o an sadece derinnn nefes alıp vermeye çalışın ve sancı geldikçe çömelip kalkın ben bu şekilde yaparak bir saatte açılmam baya ilerledi ve çok geçmeden doğum yaptım