Arkadaşlar merhaba, ben özel okul öğretmeniyim şu an 33.haftamın içindeyim. 32 de çalışabilirimi aldım. portfolyolarımı vs her şeyi yaptım kimseyi mağdur etmedim. Doktor randevularımı mecbur olmadıkça hep Cts gününe aldım, hafta içi aldığım en fazla 3 tür. Neyse tabii bunları gören önemseyen olmadı.
Dün genel müdürümüz sözleşme yenilemeleri için geldi ve benimle tabii ki yenilemedi üstüne bir de izne çık dedi. Ben de neden dedim çık işte zaten kendi isteğinle uzatmışsın zaten 16 haziranda sözleşmen sonlanıyor dedi gerçekten şok oldum. Ne hikmetse karne günü. Yani ben oturdum kaldım nedir işin aslı astar sözleşme bitişi hamilelik durumunda olabiliyor mu bilgisi olan lütfen yazabilir mi? Sözleşmemin nüshası da tabi ki verilmedi. işe girişim 3.9.21 bu arada.