YaseminBatrk Elif_emir kalp atış hızı üstteki alttaki sancı oluyor 40 üzeri sancı sayıyor bazı doktorlar bazıları saymiyor önemli olan devamlılığı. Atın yine de isterseniz bakalım. Doktorunuz sancı yok mu dedi