44 inşallah 🤗✨️
Ecemakkuzu sağlıkla kavuşun 🥰
Nisa243 az kalmış sağlıkla kavuşun 🥰
kahvesever__ inşallah hepimiz 🤗😔
Honeyss sağlıkla kavuşun🥰
kahvesever__ amin çok teşekkür ederim 🌸
sonn 50 🥹🥹
Zuleyha1- sağlıkla kavuşun
kahvesever__ lahin izniyle 45 50 gun kadar bisi kaldi🥰
Minis122 sağlıkla kavuşun
kahvesever__ atarsa 195 😂
Fy33 sağlıkla kavuşun
kahvesever__ amin inss. 🥰 Saglikla gelsin minikler
kahvesever__ 139 :)
momness sağlıkla kavuşun
Nisa243 herhangi bir belirtiniz var mı yoksa sizde benim gibi çok mu normalsiniz ☺️
yenianne_04 hiç bir belirtim yok ,su az dediği için 39+2 de alacaklar bebeği
kahvesever__ Amin🥰🙏🏻
kahvesever__ Şafak bitti. Şafak 0. Bebiş artık 4. Trimester da. Çıkmıyor 😀
Gamzeizmir35 neden ya
Uygulamaya göre 57 ama sezeryan olacağı için 47 gün kadar var ☺️
Ezgii95 sağlıkla kavuş 🥰
kahvesever__ sali günü 40+4 olacak . Kontrolde bisey derler heralde artik. Bilmiyorum 😀