fizikcianne Kızlar hamilelikte ağda hem düşüğe sebep olur diyorlar hem de erken doğum olur diyorlar. Kendinizi kastıgınız için bebekte kasılır diyorlar bu doğru mu?
Anonim3447 fizikcianne doktorum sorun olmaz temiz bir yere gidebilirsin dedi 2 gün önce gittim 33 haftalığım
ilayda-1234 fizikcianne 7 aylığız hala gıdıyorum zaten senelerdır gittiğim için acısına alıştım😂 kasmıyorum kendimi alan kişide önemli ama daha da narin davranmak gerekiyo 🌸
neanladinyurdagul fizikcianne valla ilk öprendğmden beri gidiyorum 19 haftalık oldum sıkıntı olmadı 😇
CemrePektas fizikcianne ben 2 hamileliğimde de gittim. Ve çok korkarım ağdadan ama yani mecbur, 15 senedir her ay gidiyorum, ilki 39a kadar gelmedi ikinci 30dayım, temiz bir yer olursa enfeksiyon felan kapmazsın, onun dışında sakıncası yok diye biliyorum
Esmammm Bende hamile kalmadan önce lazer epilasyona gidiyordum hamile olduğumu öğrenince bıraktım komple ağdaya gidiyorum 22 haftalığız
SheeR fizikcianne 36+5 haftalık hamileyim göbeğim cıkıp ben kendim göremeyene kadar kendim yaptım ağdamı 2 seferdir kuaföre gidiyorum hem ağdayı kişi çok önemli ben hiç kasılma felan yaşamadım nasip olursa birde doğumdan bikaç gün önce gideceğim ağda rahatlık bence
Balbebek012 fizikcianne ilk gebeliğimde son haftaya kadar gittim şimdi 2.ye hamileyim en son 28.haftamda gittim zor oluyor ama temiz bir yere gittikten sonra sorun olmaz
neanladinyurdagull fizikcianne agdaya gitmiyorum kendim yapıyorum ilk gebeliğimde de suanki ikinci gebeliğimdede
Beybi_2022 fizikcianne hamileliğimin öncesindede gidiyordum zaten ve 34 haftalığım hamileliğimin başından beride gidiyorum bir sıkıntı yaşamadım doktorumdan sormadım hiç gidebilirmiyim diye 🤷♀️
cookiemonsterr fizikcianne 32 haftalığım başından beri ağdaya gidiyorum bir sorun olmadı doktoruna sorup öyle karar ver bence canım