Kızlar 6.6 haftalık gebeyım son sat göre ama tedaviyle gebe kaldığım için normalde 4.5 olması gerekıyor arada kahverengı akıntılarım oluyor du Progestan kullanıyordum bugün yine oldu acile gitim kese küçük olduğu için birsey görünmüyor dedi boş gebelik olabilir dedi bu arada 5 gün önce kese 10 mm di Şuan 12 mm olmuş sizce biraz geç gelişmemiş mi bu durumu yaşayan Var Mı aranızda ?