Kızlar ben 32 haftalik hamileyim salı günü doktor kontrolüm vardı doktor bebeğin gelişimi için bir hafta önde dedi kafa boyu için de 2 hafta önde dedi yani gelisimi 33 hafta ile uyumlu kafası ise 34. Doğum pozisyonunu da almış ve ben normal doğum çok istiyorum fakat kafasi büyük olursa doğum zor olur mu acaba doktora sordum hayır bu bir sorun değil dedi normal doğum için. Devletteki doktorum dedi bunu bu arada. Herhalde bir sorun teşkil etse söylerdi dimi? Yani beni zorlamasini geçtim bebeğin sağlıklı açısından bir risk olmasın da benim durumumu yaşayan var mı yani kafası büyük denilip normal doğum yapan çok merak ediyorum