Valla bende eşimde uzun boyluyuz hatta eşim baya uzun boylu ilk hamileliğimde bana da bebek kocaman olacak dediler 49 cm 3300 doğdu oğlum epey bir süre 0 3 ay giydi. Ultrasona güvenip alışveriş yapmayın çünkü hata payı yüksek oluyor. En az iki takım hastane çıkışı olmalı iç bodyler 0 3 olsa da olur ama muhakkak 0 1de olsun elinizin altında