Selam kızlar 14. Haftamdayim en ufak Bi kasık ağrısında sızlamasında bile içim Bi tuhaf oluyor bebeğimi düşünüyorum sağlıklı mi diye. Psikolojik bir savaş veriyorum sanki. Geçen kontrolümde 3 hafta sonra doktora gitmiştim ve o zamana kadar son günlerde stresten zaman geçmedi. İyi mi sağlıklı mi tutundu mu diye düşünmekten.. Bi gittik sıpam gayet halinden memnun kıpır kıpırdı içim o kadar rahatladı ki ama bazen en ufak şeyde aklım çok bulanıyor. Bu durumu yaşayıp içini bir şekilde rahatlatan var mı