Birbahargunu -Seymaa- ben de kızıma beren ismini koyacağım ama tek olarak. eşim elif beren diyordu fikir olabilir belki
-Seymaa- Birbahargunu benim eşimde öyle Elif Beren olsun demişti ama Beren ismi önce olsun ona ek isim düşündüm aman yinede uyumlu aslında
-Seymaa- Badesmmom eşimde öyle dedi Elif Beren diye ama beren ismi önde olsun istiyorum ama dediğiniz gibi gerçekten uyumlu akıcı👍