Ege üniversitesine akşam azcık pembe ve kahverengi kanama var diye geldim, Bi kaç tahlil sonrasında vajinal ultrasonla baktı rahim kalinlaşmasi var ama daha kese gözükmüyor dedi , sonra kan uyuşmazligi var iğne yapmamız gerekiyor şuan dedi iğne bulunmadığı için , sabah gel dedi gittim , başka doktor vardı biz hu iğneyi daha kesesi gözükmeyen hastalarımıza yapmıyoruz niye yazmışlar sana falan dedi öyle olunca ben Bi şüphe duydum , bende iğneyi almadim yaptırmadim normalde Manisa’da oturuyorum ordaki doktoruma gitcem dedim girişte kayıt yapan abi vardı oda yok işte Manisa’da nerden bulcan bu iğneyi bu iğne olmazsa çocuğun oluşumu olmaz falan dedi bende sonuçta sadece giriş yapan dedim 1 doktorla yaptırmak istemedim ki 2. Doktor yapmıyoruz normalde demişken var mı başına gelen kan uyusmazligu ignesi olan sizce olmalı miyimc