Benmde kan değerim 4 e düşmüş acil yükseltmem lazım 31 haftalığız ne yapacağım bilmiyorum doktorum ilacımı değiştirdi bende gyno fero sanol kullanıyordum ve aşırı kabız olmuştum şimdiki kaşık şeklinde sabah akşam kullanıyorum vanilya tadı var ismi ferifer