Eminemkevser Arkadaslar selam 16+2 deyim ve 2 gündür ellerimde uyuşma sorunu yaşıyorum doktor randevuma 1 hafta var yaşayan oldumu bunu randevumu öne alıp doktora gitmelimiyim?
Rumirum Eminemkevser şu an 26 haftalık hamileyim 24.haftadan beri iki elimde ağırıyo sağ elim tamamen uyuşuk ara ara geçme gibi bi durumuda yok hep uyuşuk bende haftaya gidicem bakalım ne diyecek
cansualtikulac Bende tam bugün 16 haftalık oldum sol kolumda uyuşma var benimde benim yarın soracam bende