Numberone Canım herkesinki farklı oluyor ben bulantı aşerme yorulma halsizlik filan bekliyordum hiçbir şey olmadı karnım 5.ayda filan çıktı biraz biraz :)) ben de unutuyordum hamile olduğumu, sadece canım yemek yapmak istemiyordu iştahım vardı ama bir tek ona üşengeçliğim oldu bir süre sonra o da geçti şimdi 6 buçuk ayı geride bıraktık bakalım ilerde neler bekliyor bizi :))