ciceklianne Daha yolun çok başındayız. 11+4 olduk ama çok şükür sıkıntısız ilerliyoruz 🤲🤲 sizde nasıl durumlar yeni hamileler 😍😍
3_fistikannesi ciceklianne 😂 maşallah bizde de sonn 84 çoğu gitti azı kaldı. Bir an önce bitsin istiyırum🤲
dilay_06 ciceklianne son 37 mide bulantısını değil ama uyuyabilmeyi özleyeceksin en rahatı da 2. Trimester
Anonim3447 ciceklianne son 47 ama bir gün iyi bir gün kötü oluyorum nefes alamıyorum geceleri uyuyamıyorum
ciceklianne dilay_06 cok şükür hiç bulantım olmadı, iştahım olmadigi için 2 kilo verdim sadece. Ama yüzüstü yatarken biraz karnıma baskı oluyor sanırım eskisi kadar rahat değil.🥺
Mom_83 Son 182🫠 hem stresli hem telaşlı ama çok güzel. Allahım sağ salim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Mom_83 Benim 2 gündür ara ara kasığıma ağrı giriyor özellikle sol tarafa böyle Bi batma bazen bıçak saplanması gibi 14. Haftadayiz bu normal mi deneyimli anneler ve haftamız yakın olan anneler
anneoluyoruuumm16 Mom_83 13+5 im canım benimde bir haftadır kasiğim ağrıyor ara ara ama uygulamada da normal olduğu kısa sürede geçmesi gerektigi yazıyor. Ve evet kısa sürede geciyor. Geçmezse doktorunuza başvurun
ciceklianne anneoluyoruuumm16 @Mom_83 benim ilk öğrendiğim haftalar sanki adet olacakmışım gibi çok ağrıyordu ama şu an çok şükür yok