serifeaslan01 Adete yakın hep göğüslerim siserdi simdiyse aşırı şişlik yok ama.meme ucuma degdim ağrı hissettim bu bir belirti olabilir mi adete bir hafta var
Sibelsibos serifeaslan01 valla gögüslerim normalde küçük diyeyim ama sanki agırlık koymuşlar hissi yaşyorum çok garip 😄
kalorisizpatates serifeaslan01 benim her adet dönemi 1 hafta kala memelerim şişiyor uçları çok acıyor adet yaklaştıkça iniyorlar geri
anneoluyoruuumm16 serifeaslan01 canım göğüs iltihaplanmasi da olabilir. Benimde gebe kalmadan önceki ay kesin hamileyim dedim göğüsler ağrıdı şişti yeşil damarlar çıktı. Uykum geldi halsizlik vardı. Doktora gittim kanımda iltihap çıktı. Dikkat et
Sibelsibos serifeaslan01 her kez öyle değişik belirti yaşıyor okadar fazlaki en basiti bazısı sıcak basmasıyla anlamış birisi tam tersi üsümeyle 😄🤷
Birdemet95 serifeaslan01 benimkiler yanıyor gibi olmuştu ve kararmaya başlamıştı ilk zamanlardan beri
Birdemet95 serifeaslan01 evet arttı ve göbek deliğimden aşağısına doğru uzanan siyahımsı çizgi de oluşmuştu
serifeaslan01 Sibelsibos doğru vala ben kimyasal gebelik yaşadım hamile olduğumu nabzimla anlamıştım 😅😅
Sibelsibos serifeaslan01 bak buda yeni çok değişik buda valla değişik belirtiler içine girdi benim için tşkler 😄🙏🙏
serifeaslan01 Sibelsibos ahahs cok sevindim bı yerde okumuştum nabizdan anlaşılıyor diye geçen ay yine nabzim yükseldi meğer enfeksiyonum varmış 😅😅😅
Ilay-1 Benimde normalde adete yakın göğüslerim ağrırdı ilk defa uçları ağrımıştı gebe olduğumda malesef kimyasalla sonuçlanmıştı umarım gebeliktir seninkide 😇
Sibelsibos serifeaslan01 ben yapmaya çalışsam yanlış yorumlayıp kendi tansiyonumu çıkarmaya sebep olurdum 🤣🤣