arirangg Bsrasln2903 33. Haftaya kadar çok iyiydi. 33+2’de gittim. 1 hafta geri, dedi. Böyle kalır diye çok korkuyorum
47zeynep47 Bsrasln2903 hiç sorun olmadı bizimde öyleydi hamileleigim. Boyunca beni korkuttular aama kızım bir buçuk yaşında çok şükür yaşıtlarından daha hareketli
Bsrasln2903 arirangg canım benim de öyle oldu şuan 38 haftalığım bebek 36 ile uyumlu minyon bir bebek olacak dedi doktor
Omur3534 Benımde 2 hafta kadar gerilik var tek damardan beslenıyor 27 haftalık ama ultrosnda 25 çıkıyor kilosuda olması gerkenden az 15 gün de 1 takip ediliyor